.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشاورزی و صنعت ساری زمین خورده است

 فرماندار ساری با انتقاد از بی توجهی ادارات مسئول برای توسعه کشاورزی و صنعت در استان، گفت: متاسفانه کشاورزی و صنعت در مرکز استان زمین خورده است.

سید عباس حسینی نژاد ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان با اشاره به اینکه برخی تصور می کنند کار کردن تنها نشستن پشت صندلی است افزود: کشاورزی، دامداری و صنعت ساری به واسطه این تفکر برخی مدیران زمین خورده است.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه مدرسه سازی فراوان در روستاها  انجام گرفته و مدرسه زیادی خالی است افزود: دامداری و کشاورزی به ویژه در مناطق بالادست زمین خورده است.

وی به اختصاص 13 میلیارد تومان اعتبار دربخش کشاورزی شهرستان اشاره کرد و گفت: تنها هفت درصد این اعتبار جذب شده، مشکل اصلی مجریان طرح  برای دریافت تسهیلات وثیقه است.

به گزارش مهر ،حسینی نژاد با اعلام اینکه پروژه مسکن مهر میارکلا ساری تا شش ماه دیگر به بهره برداری می رسد افزود: هنوز کلنگ احداث مدرسه در این منطقه به زمین نخورده است.

وی از مدیران دستگاه اجرایی شهرستان خواستار همکاری بیشتر با خبرنگاران شد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نعمتی 25 مرداد 1391
جناب آقای فرماندار حضرتعالی که مدعی از جمایت از صنعت ساری هستید در این مدت چه کار مثبتی برای واحدهای صنعتی ساری نمودید؟؟؟؟
حضرتعالی نه اینکه عملکرد مثبتی براساس آمار و ارقام نداشتید بلکه با انتصاب بعضی از اشخاص بعنوان مشاور باعث ایجاد تنش شده اید.
اینجانب از شما سوال میکنم شما در این مدتی که بعنوان نماینده دولت در این شهر بودید چند واحد صنعتی را راه اندازی کردید ؟؟؟؟؟
آیا حاضر هستید در یک مجمع عمومی پاسخگویی سوالات متعددی در این خصوص باشید؟؟؟؟
برادر گرامی انتقاد یکطرفه خیلی راحته در صورتیکه یک روز باید جوابگوی بعضی از تصمیمات در پیشگاه خدواند متعال باشید و این میزها به کسی وفا نداره آنچه میماند خدمت به خلق خداست .
احمدی 26 مرداد 1391
آقای فرماندار شما با این مصاحبه ی که انجام دادید مشخص شده که مرکز استان چقدر ضعف مدیریتی دارد و الحق و النصاف هر کسی که شما رو برای فرمانداری انتخاب کرد باید از مردم عذرخواهی کنه چون شما ضعیف ترین فرمانداری بودید که در این شهر منصوب شدید چون انتخاب شما براساس شایستگی نبود بلکه اطاعت پذیری شما بود و آقایانی که شما رو گذاشتن دنبال یک احدی بله قربانگو بودن نه فردی کاردان و اشراف به مسائل سیاسی و امنیتی . امیواریم مدیر سایت نظر را حذف نکنه
احمدی 27 مرداد 1391
جناب آقای حسین نژاد فرماندار محترم در انتخابات مجلس اطاعت پذیری خودشو نشون داد و اگر شرایط عادی و براساس لیاقتها مسئولیت میدادند حتما رئیس یک مدرسه هم نبود و استقبال از مردمی از ایشان در انتخابات شورای شهر ساری مشخص شد که با حمایت احزاب مختلف چقدر رای آورد جالب بود !!!!!!
متاسفیم برای مرکز استان و سکوت مسئولین تاثیر گذار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.